W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Uniwersytet Medyczny
im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

wyb. Ludwika Pasteura 1, 50-367 Wrocław

tel.: +48 (71) 784 10 01

 email: rektor@umw.edu.pl

NIP: 896-000-57-79

Wzory wniosków i decyzji

Wzory wniosków i decyzji, o których mowa w „Regulaminie studiów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu obowiązującym od roku akademickiego 2023/2024”, obowiązujące od 1 października 2023 r. wprowadzono zarządzeniem nr 148/XVI R/2023 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 31 sierpnia 2023 r.

Wzory druków:

załącznik nr 1 - Wniosek o udzielenie urlopu

załącznik nr 2 - Wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Toku Studiów

załącznik nr 3 -  Wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Rozkładu Zajęć

załącznik nr 4 - Wniosek o wyrażenie zgody na wpis warunkowy

załącznik nr 5 - Wniosek o wyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku

załącznik nr 6 - Wniosek o wyrażenie zgody na przeniesienie z innej uczelni na studia prowadzone przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu

załącznik nr 6a - Decyzja Dziekana – wyrażenie zgody na przeniesienie

załącznik nr 6b - Decyzja Dziekana – niewyrażenie zgody na przeniesienie

załącznik nr 6c - Decyzja Rektora – wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie

załącznik nr 6d - Decyzja Rektora – wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie (dot. studenta będącego cudzoziemcem)

załącznik nr 7 - Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie skreślenia z listy studentów

załącznik nr 7a - Decyzja Dziekana o skreśleniu z listy studentów

załącznik nr 7b - Decyzja Rektora o skreśleniu/nie skreśleniu z listy studentów

załącznik nr 8 - Wniosek o wyrażenie zgody na wznowienie studiów

załącznik nr 8a - Decyzja Dziekana – wyrażenie zgody na wznowienie studiów

załącznik nr 8b - Decyzja Dziekana – niewyrażenie zgody na wznowienie studiów

załącznik nr 8c - Decyzja Rektora – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na wznowienie studiów

​​​​​​​załącznik nr 9 - Wniosek o wyrażenie zgody na zmianę formy studiów

​​​​​​​załącznik nr 10 - Wniosek o wydanie zaświadczenia o ukończeniu studiów

​​​​​​​załącznik nr 10a - Zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału Nauk o Zdrowiu 

załącznik nr 10b - Zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału Farmaceutycznego

​​​​​​​załącznik nr 10c - Rejestr wydawanych zaświadczeń o ukończeniu studiów

​​​​​​​załącznik nr 10d - Zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału: Lekarskiego, Lekarsko-Stomatologicznego

załącznik nr 11 - Karta obiegowa


Wzory wniosków i decyzji, o których mowa w „Regulaminie studiów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu obowiązującym od roku akademickiego 2022/2023”, obowiązujące od 1 października 2022 r. wprowadzono zarządzeniem nr 108/XVI R/2022 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 20 czerwca 2022 r. ze zm.

Wzory druków:

załącznik nr 1 – Wniosek o udzielenie urlopu

załącznik nr 2 – Wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Toku Studiów

załącznik nr 3 – Wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Rozkładu Zajęć

załącznik nr 4 – Wniosek o wyrażenie zgody na wpis warunkowy

załącznik nr 5 – Wniosek o wyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku

załącznik nr 6 – Wniosek o wyrażenie zgody na przeniesienie z innej uczelni na studia prowadzone przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu

załącznik nr 6a – Decyzja Dziekana – wyrażenie zgody na przeniesienie

załącznik nr 6b – Decyzja Dziekana – niewyrażenie zgody na przeniesienie

załącznik nr 6c – Decyzja Rektora – wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie

załącznik nr 6d – Decyzja Rektora – wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie (dot. studenta będącego cudzoziemcem)

załącznik nr 7 – Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie skreślenia z listy studentów

załącznik nr 7a – Decyzja Dziekana o skreśleniu z listy studentów

załącznik nr 7b – Decyzja Rektora o skreśleniu/nie skreśleniu z listy studentów

załącznik nr 8 – Wniosek o wyrażenie zgody na wznowienie studiów

załącznik nr 8a – Decyzja Dziekana – wyrażenie zgody na wznowienie studiów

załącznik nr 8b – Decyzja Dziekana – niewyrażenie zgody na wznowienie studiów

załącznik nr 8c – Decyzja Rektora – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na wznowienie studiów

załącznik nr 9 – Wniosek o wyrażenie zgody na zmianę formy studiów

załącznik nr 10 – Wniosek o wydanie zaświadczenia o ukończeniu studiów

załącznik nr 10a – Zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału Nauk o Zdrowiu

załącznik 10b – Zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału Farmaceutycznego

załącznik nr 10c – Rejestr wydawanych zaświadczeń o ukończeniu studiów

załącznik nr 10d - Zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału: Lekarskiego, Lekarsko-Stomatologicznego

załącznik nr 11 – Karta obiegowa

 


Wzory wniosków i decyzji, o których mowa w „Regulaminie studiów Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu obowiązującym od roku akademickiego 202012022”, obowiązujące od 1 października 2021 r. wprowadzono zarządzeniem nr 160/XVI R/2021 Rektora Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z dnia 9 lipca 2021 r. ze zm.

Wzory druków:

Załącznik nr 1 – wniosek o udzielenie urlopu

Załącznik nr 2 - wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Toku Studiów

Załącznik nr 3 – wniosek o wyrażenie zgody na kształcenie w ramach Indywidualnego Rozkładu Zajęć

Załącznik nr 4 – wniosek o wyrażenie zgody na wpis warunkowy

Załącznik nr 5 – wniosek o wyrażenie zgody na powtarzanie semestru/roku

Załącznik nr 6 - Wniosek o wyrażenie zgody na przeniesienie z innej uczelni na studia prowadzone przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu

Załącznik nr 6a - Decyzja dziekana – wyrażenie zgody na przeniesienie

Załącznik nr 6b – Decyzja dziekana – niewyrażenie zgody na przeniesienie

Załącznik nr 6c – Decyzja rektora – wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie na innej podstawie niż art. 138 §2 kpa

Załącznik nr 6d – Decyzja rektora – wyrażenie/niewyrażenie zgody na przeniesienie (dot. studenta będącego cudzoziemcem)

Załącznik nr 7 – zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie skreślenia z listy studentów

Załącznik nr 7a – Decyzja dziekana o skreśleniu z listy studentów

Załącznik nr 7b – Decyzja rektora o skreśleniu/nie skreśleniu z listy studentów na innej podstawie niż art. 138 §2 kpa

Załącznik nr 8 – wniosek o wyrażenie zgody na wznowienie studiów

Załącznik nr 8a – Decyzja dziekana – wyrażenie zgody na wznowienie studiów

Załącznik nr 8b – Decyzja dziekana – niewyrażenie zgody na wznowienie studiów

Załącznik nr 8c – Decyzja rektora – wyrażenie zgody/niewyrażenie zgody na wznowienie studiów na innej podstawie niż art. 138 §2 kpa

Załącznik nr 9 - Wniosek o wyrażenie zgody na zmianę formy studiów

Załącznik nr 10 – wniosek o wydanie zaświadczenia o ukończeniu studiów

Załącznik nr 10a – zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału: Lekarskiego, Lekarsko – Stomatologicznego, Nauk o Zdrowiu

Załącznik nr 10b – zaświadczenie o ukończeniu studiów dla absolwentów Wydziału Farmaceutycznego

Załącznik nr 10c – rejestr wydawanych zaświadczeń o ukończeniu studiów

Załącznik nr 11 - Karta obiegowa

 

 

Powiadom znajomego